sâmbătă, 19 aprilie 2008

Încercare

Bună, Hi, Ciao, Sziasztok, Sărut mâna ...etc

Nu ştiu ce se va reuşi din încercarea aceasta.
Eu vreau să-mi adun gândurile, părerile mele despre lume, cele ce fierb în creri la mine, ori săp în serii, ori conduc maşina, ori m-ă vorbesc cu clienţii-n birou, ori numai mă uit în lume sau în lături!

Simţ că ceva nu e bine, că ceva nu se desfăşoară atât de evident cum e natural că apa curge jos din munte-n vale, şi e evident că opoziţia oponeşte, şi că măgaru zice "i-a". :-)
Cînd vine pe mine simţul acesta ne-mai scris, aş avea voie să zbier în lume, să zbier în botul cuiva
- demulte ori concret aş pute numi respectivul :-))

- Şi de ce nu zbieri ticălosule ?

-Pentrucă-s ticălos! :-) Vezi numai pe furiş, sub un nume fantom am curaj să scriu.

Da! eu cu mijloacele internetului vreau să bat măcar numai o hulă pe suprafaţa marelui ocean a politicii de nationalitate din Ungaria şi să zbier în botul unora!
Pentru asta am gîndit eu că în blogul acesta voi aduna toate materialele ori video/audio, ori în scris, ori foto, cu care îm pot spune părea despre microsocietatea noastă română din Ungaria.

Poate e tîrziu (sőt biztos is), poate sintem în ora 23:59:50. Dar se poate să se întîmple o ciudă, (vezi pe Uri Geller), sau cineva să facă o ispravă, şi atunci mai supraveţuim 3-4 minute!
(ăs puţine sau multe??)

Dacă şi Tu drag cititor eşti un luntraş ca mine şi vrei să (sau măcar să crezi că) supraveţuieşti, atunci citeşte-mă şi scrie-m.

3 comentarii:

Eva Iova spunea...

Felicitari pt blog.

Anonim spunea...

Bravo!

Anonim spunea...

Mie im place aceasta initiativa. Felicitari!